tisdag 24 november 2020

Sveriges mest hemsökta hus

Svenska spökguiden - följ med till 1kusliga spökplatser (Audio Download):. Kända spöken och spökplatser. Men ska jag vara ärlig har jag aldrig vågat sätta foten i ett “riktigt” spökhus.


Eller vad säger du, har du nerver att besöka en av dessa världens sex . Från trollskogar fyllda med sagoväsen i Norrland till spökslott . Vi listar de hetaste spökplatserna flest vill besöka, och hur du hittar dem!

Där finns Edvard Anderson. Trolle-Ljungby slott. Spökvandring i all ära, men vill du verkligen uppleva det paranormala rekommenderar vi att du . De flesta som är intresserade av paranormala aktiviteter . Prästgården i Borgvattnet. Torpa stenhus med . Denna pin hittades av Angelos Efstathiadis.


Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest.

Ever have one of those days when you just want to escape your life and disappear into a fairy tale world? Visst är det så! Likaså går att köpa en herrgård – men det kostar.


Mer information. Grand Hotel i Helsingborg. Hitta denna pin och fler på Ödehus av Ronald Göransson. Sparad från detovernaturliga.


Vi får se den gråtande sängen, där en . Tack för att du valde att titta på denna videon. Med lite insperation från Borgvattnets tråden så startar nu här en ny tråd i samma ämne, här. För dig som vågar.


Inklusive frukost. Hur går det för oss? Spökplats , En sjö i sverige där det sägs spöka. Det spökar hos fattig och rik, gammal och ung, känd eller okänd.


Sverige är fullt av spökhus och spökplatser. Om iFokusBloggenSupportAnvändaravtalSkrivregler. Men du har aldrig själv blivit mörkrädd eller skrämd när du besökt spökplatser ?

En gång hände det faktiskt att jag skrämde upp mig själv. Läs mer på Ghostagon. Här är spökplatser du inte visste fanns. Spökhistorier från äkta svenska spökplatser book.


Rankas som en av världens . Här på slottet levde den grymma slottsherren som under . Den bästa hjälpen jag kan få är om ni berättar för mig om era spökplatser. Jag har åkt mellan .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.