torsdag 20 februari 2020

Koppla nbb led

Fast med LED slingan högst upp. Hur går Jag tillväga att koppla in denna? Har ju kopplat . Koppla extraljus.


Jag har letat på nätet efter bra instruktioner hur jag ska koppla , . Försökte tidigare leta denna kabeln till Parkeringslyset lite snabbt men fann inget.

Precis som Brådhis säger så hade jag nog bara undvikt att koppla in positionsljusen så är problemet löst. LED lampor i olika formationer, tänkte jag faktiskt koppla in . Lyckligt lottad är man som får åka med så sjuka extraljus nu mot vintern! Ange koden: halojonssan för 10. Men till vilken ström ska jag koppla led positionsljuset?


Så biltema blir det. Denna typ av teknisk modul krävs särskilt i nyare bilar med full LED belysning där både halv- och helljus är LED. NBB eller Hella.

CANMkan i något undantag även behövas i . Hur kopplar jag positionsljusen ihop med parkeringsljusen på bilen? Möjlighet att synka flera enheter med varandra. Multivolt, fungerar på både och 24V elsystem. Enkelt att koppla in.


Röd till plus, svart till minus. Vit kopplas med . Jag vill ju förstås koppla in led -pinnarna på extraljusen. LED Extraljus Optibeam Pilot - 8kr.


Nu kan du äntligen koppla in en LED -extraljusramp eller andra extraljus till din nyare bil med CANBUS-system, vilket de flesta bilar har idag, särskilt de bilmodeller . Jag har provat 60w led runda extraljus, fjärr lyser ca 2-300meter, punkt. Allt är alltså inbyggt i lamphuset och den levereras med 12V kabel för att koppla. Hos oss hittar du.


Sockel BAY 15d Spänning V Antal dioder st Effekt W Lamptyp LED. Dom höll för 3st nbb. Sedan återstår ju lite kabeldragning innan man ska koppla in allt på det . Här hittar du halogen-, xenon- och LED -belysning med olika ljusstyrkor och ljusbilder.


Marknadens populäraste Xenonextraljus!

Jag tänkte ta ström från bef backljus och koppla på en eller två. Du har möjlighet att koppla in stycken Extraljus eller arbetsljus. LED nummerplåtsbelysning med svart yta och klart glas nedtill.


Rektangulär, robust form och dioder. Type of lamp LED Type of LED OSRAM Voltage (V DC). CAN-KEY är det snabba och säkra sättet att induktivt (kontaktlöst) koppla in extraljus på moderna bilar med dynamiska helljus, LED -helljus och liknande där. Kul att komma hem och det kommit lite nyheter medans man varit borta. Riktigt trevlig ljusbild.


Ska bli otroligt intressant att testa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.