onsdag 16 maj 2018

Ikea plantering

Fick ett ett jättefint planteringsbord från Jula i present av Mikael. Alex och Oskar hjälpte till att öppna paketet. Fint planteringsbord från jula , några månader gammalt. Främre plankan är av men går att limma eller byta ut.


Sedan så införkaffade jag även ett planteringsbord från Jula för 3kr.

För att ha någonstans att stå i bra höjd och jobba med blommorna. Från Jula 379:- B760xH890xD3mm. Euro-serre tillbehör Toggler. Title: Jula document, Author: masura, Name: Jula document, Length: 36. Odlingssäsongen är här!


Hos oss hittar du redskap för att odla och hålla fint i trädgården som växthus, pallkragar, planteringsbord och odlingslådor. Planteringsbord vitlaserat Planteringsbord med praktisk arbetsyta och bra förvaring. Använd hyllan till fin.

PVC-växthus ifrån Jula till helgen tror jag! Och där ingår även bänkar till själva växthuset… Men frågan är, hur kan man bygga ett planteringsbord ? Vad bör man tänka på vid köp av ett planteringsbord ? Detta trots att det är en kampanjvara just nu. Det här ska du tänka på. Jula för en billig penning:) Så nu är det bara att börja plantera.


Förra året satte jag fast en gammal planka. Nu börjar mitt relativt nyfunna intresse slita lite på knäna och det skulle inte göra lika ont om jag hade något av dessa. Gubben, som varit inne på Jula , kom hem med ett fint planteringsbord till mig! Av snön är det snart bara blask kvar.


Kanske tar den med sig en . För några veckor sedan köpte jag ett planteringsbord på Jula , billigt och bra. Billiga växtlampor kan man köpa av Ikea, Clas Ohlson och Jula. Naturfärgat planteringsbord från Biltema. Träfärgat planteringsbord från Jula.


Fint vitlaserat planteringsbord från Rusta. Wow, ett sådant .

Kolla Jula också. Ok, tackar för tipset! Bra med flera hyllor för förvaring av redskap och krukor. Jula kommer under våren att lansera en ny serie med trädgårdskläder.


Ett blommönster följer som en röd tråd . Bänk från Jula Trädgårdsljus Snart dags för mysiga kvälls-seanser. Mer information. Har haft en handfull dynboxar från Jula , Rusta, Harald Nyborg etc.


Gemensamt för dem alla är att de inte har hållt att stå ute . Vad komiskt,jag har precis målat planteringsbord här också. Bild kommer nog på det. Jag har köpt ett planteringsbord ( Jula , 3kr) och för tillfället står det i garaget. Jag är jätte nöjd trots att vi valde en billig variant från Jula. Idag har jag gått och funderat på ett planteringsbord …måste bara få . Hihi, jag har också siktat in mej på dom där stolarna på Jula.


Nu står där istället ett tjusigt planteringsbord , med organiserade krukor. Själv så köpte jag ett (massproducerat) planteringsbord på JULA för .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.