måndag 4 september 2017

Krympplast smycken

Krympplast smycken

Visa fler idéer om krympplast , smycken , krympplast diy. Denna pin hittades av Johanna Bergstrand. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest. Lär dig hur du kan göra smycken och pins med krympplast på Lava. Vi har ingen ugn så vi använder oss.


Krympplast smycken

Visst är det roligt med personliga smycken som inte går att hitta i butikerna? Gör ett eget motiv med krympplast , så får du ett unikt smycke som ingen annan har! This is a super cute gameboy color necklace, with a one inch tall, high quality gameboy charm printed on clear acrylic on a silver coloured chain and lobster . Vips, så har man designat ett eget smycke. Tattoo necklace with shrinking plastic. Free tutorial with pictures on how to make a shrink plastic pendant in under minutes by jewelrymaking . I will write message . När jag ändå höll på blev det ett hänge till halskedjan också.


It seems like it was yesterday when it was me the one giving and receiving those precious friendship necklaces from my little friends at school. My Anni this year . Med krympplast kan du skapa magiska smycken och detaljer. Rita, klipp och lägg dem i ugnen för att se dem krympa, plasten blir hård och färgerna poppar. Det roliga är, att krympplasten krymper till efter få minuter i ugn i 1°C. Välj mellan krympplast i ark, krympplast med motiv och materialset med krympplast.


Upptäck Jozie Charless anslagstavla Shrink Plastic som följs av 1användare på Pinterest. I helgen var jag hemma och firade min mors födelsedag med syskon och respektive och syskonbarn. När vi är på samma ställe slutar det oftast. Sedan hettas plasten upp i en ugn eller med hjälp . Här har jag skrivit ut bilder på skrivaren, föreställande Lilla . Din lille designern får mycket att göra när hen ska dekorera, krympa och skapa sina smycken och nyckelringar.


Paketet innehåller: smyckeshållare 30 . Ni behöver krympplast , sax, vattenfasta pennor och lack. Att göra smycken i krympplast är helt klart beroendeframkallande. På den inspirerande bloggen av Alisa Burke, hittade jag tips på hur man kan göra egna armband av krympplast , det . Jag tillverkar handgjorda smycken av olika återbrukade material, mässing och krympplast samt vykort och prints med djur- och växtillustrationer. Smycken Hantverk. Hon gjorde barnfigurer som gick att hänga i granen exempelvis.


Krympplast smycken

Ett pysselset med krympplast att färglägga och göra smycken eller dekorationer av. Figurerna är utstansade med hål i. Färglägg, värm i ugnen och gör . En ganska bred blandning, om jag får säga det själv. Föreviga teckningar som smycken.


Genom att föra över det till krympplast har vi gjort om dem till ett halsband jag . De finaste smyckena gör du själv! Då får du smycken som ingen annan har! Det är jättekul för du kan hitta fina . Innehåller allt du behöver för att göra halsband. Från 7år Från: Djeco.


Krympplast smycken

Krympplast att måla, värma i ugnen och sedan göra fina smycken av. Pyssel med krympplast är en utmärkt aktivitet. Det här paketet har jag köpt på Panduro, det finns säkert krympplast i andra hobbyaffärer.


Här kan du finna inspiration inom keramik, sömna pyssel, smycken , loppisremake, . Precis som jag förutspådde så stannade inte mitt intresse för att pyssla med krympplast vid första paret örhängen. Efter att jag stått på Hornstulls marknad och sålt mina smycken fick jag ett mail med en förfrågan om inte jag kunde hålla en kurs i krympplast. Här ser ni en del av mina pyssel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.