måndag 14 augusti 2017

Konstrunda halmstad

Den 4-september blir det konstrunda i Halland ! På grund av allt som hände i världen blev vi tvungna att ställa in vårens konstrunda. Kottekarta – konstrunda för barn. Photos used under Creative Commons from nick.


Wild Guru Larry, Josh Connell, Steve Wilson - over million views.

Konstrunda i Halmstad. Det fördelaktiga läget på västkusten gör att företagandet utvecklas, turismen frodas och . Välkommen att besöka mig under årets konstrunda i min nya ateljé! Galleri Bluelight, Halmstad ( jurybedömd). I och runt Värnamo finns ett 30-tal konstverk att beskåda.


Rundan är cirka kilometer lång och går i . RETS KONSTLOTTERI.

MEDVERKANDE KONSTNÄRER. Samlingsutställning Varberg. För år sedan bestämde sig några konstnärer på Österlen för att öppna sina ateljéer för konst-intresserade under . Uppdrag: Alvesta. HAND OCH TANKE Jag heter Christina Salwén och är född i Halmstad.


Jag var tidigt intresserad av bild och. Då Dagmar nu flyttat ateljén . Teaterbaren, mingla runt och njuta av den unika konst som finns här på Halmstads Teater. Gå en konstrunda på teatern. Det är flera år sedan vi åkte runt till konstnärerna som hade Öppet hus i sina . Vildsvinssafari i Simlångsdalens naturreservat i dess trolska skogar är också en upplevelse, en konstrunda med shoppingmys i Halmstad eller besök en av . DH Solutions - Årets cykelvänligaste arbetsplats i Halmstad.


Kulturnatten Höganäs, Kullakonstnärerna. Allt började med en kurs i Halmstad och sedan dess fastnade jag i detta, säger Ulla Karlsson Andersson som berättar att konstrundan är viktig . Sci-fi paintings. SÖDRA ÖLANDS KONSTRUNDA , KONSTNÄRER ÖPPNAR SINA ATELJER UNDER KRISTIHIMMELSFÄRDSHELGEN.

HALMSTAD Sweden. Affordable Art Fair Hampstead. With Bruno Dahl Gallery, Denmark. Hallands konstmuseum i Halmstad under tiden februari - maj . Lusten att måla har funnits så länge jag. Söker du konstnär i Halmstad ? Färglad konst i olja!


Black and White Art, Halmstad. Om du är nyfiken på min konst kan du ta del av den på konstrundan i Halland. Den 4:e september har jag öppet från kl.


Gårdsförsäljning på Halmstad Brygghus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.